Hirdetések

Legfrissebb hozás zolás

  • varilne: Szia Lajos! Gratulálok a Blogodhoz. Minden elismerésem a kitartó munkádhoz. További sok SIKERT! (2011.11.03. 16:21) Internetes pénzkeresés
  • kfrozsa: Sziasztok! Igen az MLM lényege a másolódás, csak sajnos ezt kevesen tanítják jól, vagy egyáltalán... (2011.10.31. 13:25) Folytatás

Utolsó kommentek

  • varilne: Szia Lajos! Gratulálok a Blogodhoz. Minden elismerésem a kitartó munkádhoz. További sok SIKERT! (2011.11.03. 16:21) Internetes pénzkeresés
  • kfrozsa: Sziasztok! Igen az MLM lényege a másolódás, csak sajnos ezt kevesen tanítják jól, vagy egyáltalán... (2011.10.31. 13:25) Folytatás
  • kfrozsa: Kedves Lajos! Gratulálok a Blogodhoz. Az MLM valóban nem könnyű szakma. De ha kitartó vagy és fol... (2011.10.30. 17:41) Internetes pénzkeresés
  • Utolsó 20

2011.10.30. 18:00 ifjlajos1

Folytatás

 Sziasztok!

Amikor elkezdtem az MLM ben dolgozni nem igazán hitem hogy ebben ekkora lehetőség van úgy mint pénzkeresés és úgy mint személyiség fejlődés. Ha pár honnapa ezelőtt valaki azt mondja nekem hogy gyere dolgoz MLM be és fél év múlva én fogok másokat megtanítani olyan dolgokra mint weblapkésztés, hirlevélküldő manager használata, hogyan hirdess, hogyan használj különböző programokat hát az igazat megvallva kinevetem volna. Én úgy vágtam bele az MLM hogy egyáltalán nem hittem el azt hogy ebből igazán pénzt lehet keresni, de úgy voltam vele megpróbálom mi baj lehet belőle. Aztán megismertem egy olyan embert aki rávilágítót az MLM igazi lényegére mindig azt hittem hogy különféle felsőfokú iskolák kellenek ahhoz hogy sikeres legyél az Interneten. De ez az a hölgy megmutatta hogy nem kell felsőfokú végzetség ahhoz hogy ezt a szakmát megtanuld hiszen csak azt kell tennem amit ö tesz mert mint megtanultam tőle az MLM lényege a másolódás. Én amikor belekezdtem azt se hitem volna hogy blogot fogok egyszer írni. Én az MLM től csak jót kaptam igaz még nagyon sokat nem kereste vele de annak is eljön az ideje és mint az én szponzorom mondta  a sikert nem mindig pénzbe lehet mérni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://internetmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr603340667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kfrozsa 2011.10.31. 13:25:48

Sziasztok!

Igen az MLM lényege a másolódás, csak sajnos ezt kevesen tanítják jól, vagy egyáltalán nem tanítják!
Abban is egyetértek veled, hogy a sikert nem mindíg pénzben mérik!
süti beállítások módosítása